<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22707767\x26blogName\x3d:::+iTiSjAn03+-+InTeRnShIp+sToRy+:::\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itisjan03.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itisjan03.blogspot.com/\x26vt\x3d4886897831831432135', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


>>> Gath!! Gath!! versi BAD NEWS!!! <<<

My friends.. I'm SORRY A LOT. Due to miscommunication, terjadilah problem yang amat besar. huhu. RUMAH TAK BERJAYA DIBOOK!! adeii.. sorrryy amat sgt...

Begini ceritanya..Setelah aku begitu yakin yang rumah akan dibook oleh iena, maka aku pn berehat2lah tanpa memikirkan plan B. Keyakinan aku makin bertambah yg rumah dah dibook oleh bapaknya apabila die dgn selamba mengatakan duit da bole collect..masuk dlm akaun die..maka terjadilah post sblm ini.

12 April 2006, lebih kurang jam 830..sebaik sahaja aku melabuhkan punggung di atas kerusi komputer di rumah (baru blk keje nih..baju keje tak salin lg), tetibe sahaja iena mengatakan rupa2nya bapaknya tak berjaya book, kerana dah dibook terlebih dahulu oleh pihak2 berkenaan selama 3 bulan lebih awal. deymm...i hate this thing happened last minute. Apetah lagi bila duit dah dicollect.

Dan sejurus itu jua, aku membuat conference bersama-sama enoll dan syafa juga iena, untuk cuba mencari alternatif. (dah terkene baru nk pk plan B..bolo aku neh..) beberapa panggilan dibuat, beberapa search dibuat, dan encik google dgn sukarela telah memberi beberapa cadangan. Namun, rate2 nya amat tinggi, dan kurang sesuai utk membuat aktiviti2 beramai2. Setelah berbincang2 dan bergado2 mesra, maka kami sepakat utk menubuhkan skuad scout utk scout area PD pada ujung minggu nih. Yeah bebeh, kitorg akan gi ke PD dlu utk carik tros tempat tinggal yg bersesuaian.

Mengenai koleksi duit, duit korg akan dipulangkan kembali untuk sementara waktu ini. Jep, Nad, Dy, Gomok, Gajah, Faizi sila pm aku dgn no akaun BCB anda. Duit anda akan dipulangkan serta merta. Dan yang lain2, jgn bayar dlu. Sape2 yg aku tak aware da bayar, tlg bgtau dan duit anda juga akan dipulangkan serta merta.

So now, we are back to square one. Tp aku takkan mengalah utk meneruskan perancangan gath kali ini. Dan kali ini, aku akan pastikan dapat tempat tinggal yg bersesuaian, dan utk senangkan kerja, duit akan dikutip pada hari gath, lepas sume da sampai sana. Bajet, still aku tetapkan plg tinggi adalah RM50 (tak termasuk cost perjalanan dan makan, RM50 tuh solely aku nk utk BBQ dan tmpt tgl). Sorry guys to let u all down.. *sigh*

So, scout squad akan terdiri daripada aku, iena, syafa, dan mungkin jamie. Objective; mencarik tempat tinggal semasa gath dan membooking jika berjaya. Date; Sabtu ni=15/4/06. kalo sesapa yg nk volunteer utk jadik scout squad, bgtau la ye. Tak dipaksa. Aku wat nih utk compensate blk kesalahanku.

SORRRRRYYYYY A LOTTTT.. T_T

posted by Anonymous @ 10:56 PM,

5 Comments:

At 8:23 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

hm..xpe no prob..mmg cmtu..rumah die teramat limited..so no wonderla org da book lg awl dr kite..heheehe..aku ade satu cadangan la.ape kate kite dok apartment..walaupon harganya agk mhl maybe dlm 300-400..tp xdela byk mane pon if da bg2 kan dgn jumlah kite..rite?for xtvt n bbq,xyahla risau..bersepah2 pantai kt pd tu..bler da jumpe suitable apartment,trus book(rsau gak tkt semua da book)wokeh,all da best to skuad peninjau..hati2 di jalan raya..

-zulboz-
cube membezakan peninjau dan pengitip

 
At 8:41 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

squadddd...! dr kiri..cpt jln....!! huhu...to jamie....jum g pd ujung mggu nih..eceli aku x inform kt jamie lgpon...miahahaha....jamie jamiee ooo jamieee...~ lai lai kratong~ :P

-pari_pari weng-

 
At 9:11 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

owh kira nyer dah fully book ar?

-jep-

 
At 10:23 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

semoga berjaya ye skodeng squad..aku nyer bcb acc no 08090064243522 ye..nama sebenar aku Nurul Nadiah..xde nama lain dh..miahahaha~

-nadxoxo-

 
At 12:04 PM, Blogger MK said...

bcb acc aku.. 0202-1118414-52-8 .. Mohd Khairi .. huhu ..

 

Post a Comment

<< Home


About

"itisjan03. From 2003, the friendship blooms into family. All the jokes, the memories, the happiness, the kindness, are shared for eternity. And here's the platform for this family to unite, and to care, with every available serenity"

Services

    Jangan sumbat atau sekat P2P saya!

ChatBox

Previous Posts