<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22707767\x26blogName\x3d:::+iTiSjAn03+-+InTeRnShIp+sToRy+:::\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itisjan03.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itisjan03.blogspot.com/\x26vt\x3d4886897831831432135', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


hatrix pagi ku yg sengal..kaver2..

kesan dr tido awal gle smlm,(kol830pm) aku terbangun kol 3pagi..then susah nk tdo blk..padan muka aku..hambik, spe suh tdo awal sgt..

pagi nyer,ngn mata yg xberape rajin nk dibuke,sesiap gi keja..ala2 mata garfield yg pemalas tuh kot..smpai opis, on laptop cam biase..settle down sket2.. tetiba aku rase lapar sardin roll..perut aku dah nyanyi2 lagu keroncong melayu sket..kalo biar lelame kang dia nyanyi lagu rock lak..aku lak xbest wat keja..so aku pon amik la beg duit n gerak ke cafe.. sensorang nih..

ting! lif smpai ke ground floor.. then aku nmpk la sorang encik guard yg peramah ngn senyuman dan slalu bg salam kat aku ni dr jauh dok sengih..xpe la, biar la dia bersedekah, "bukan kah senyuman itu amalan mulia lg berpahala.."ala2 apek dlm iklan..so aku jln la kuar dr block tu nk ke cafe..tetiba aku rase aku dah berada di atas tar..owh aku jatuh rupenyer.. aiseh,leh aku xsedar yg aku dah jatuh..camne ek aku leh jatuh? ari2 lalu kat situ ok je,xde hal pon..dah tu,aku termelatah la pulak bile aku sedar aku dah jatuh..xsure la kuat ke tak sebutan "oh, mami" aku tuh.. mintak2 la xde org nmpk aku jatuh even aku sure encik guard tuh nmpk aku jatuh.. haih..malu seyh.. so nk kaver aku pon bgn la cpt2..cross jln p tmpt len even tujuan asal nk ke cafe.. actually cafe tu kat sebelah block ni je..tp ntah la,aku men cross je jln tuh kunun nk kaver malu..(cam xterkaver je rasenyer) ngaa~~~

then after jenjalan beberapa ketika (merentasi beberapa block,kunun exercise~), aku pon smpai ke cafe. keceper aku..keciwa..sardin roll xde..ade popiah n karipap je..xpe la,beli gak la tuk perut aku.. time nk byr tuh,syiling aku berterabur jatuh..hadei,sepasal lg kena kutip syiling..

pas byr,aku masuk blk block aku,nmpk en guard tuh tgk tmpt len..(aku rase dia xle tgk aku sbb takut dia gelak..~) then tekan butang nk nek tgkat3..then aku dgr ade sorang abg ni panggil aku.."nk naek ke? meh la skali"abg ni keja kt tgkat 2,IT department tmpt aku lepak dulu..time aku nk masuk tu la pintu lif tutup.. aiseh, kain aku tersgkut kat lif.. *sigh*..ape xkena ngn aku nih?? hrp2 cukup la tuh..

kaki aku dah sakit,berdarah,bengkak n lebam..tp smpai tgkat3 aku wat2 cam xde pape..so rahsia aku slmt..ngeh ngeh ngeh..xde org kat tgkt 3 yg tahu..hahaha.. hadei..malu aku pagi nih..hatrix lak tuh...

posted by kakak @ 11:52 AM,

6 Comments:

At 12:54 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

pagi nyer,ngn mata yg xberape rajin nk dibuke



nih punca segala masalah ko...

 
At 3:21 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

kahkahakhakahkakhakha jatuh pon x prasan, kahakhakha oh mami~~~ kahakhakhakh

-jep-

 
At 3:35 PM, Blogger kakak said...

tp ari ni lagi kuyu mata aku sean.. camne nk besarkan mata yg mmg ori kecik nih? time wat mykad dulu, penah kena mrh ngn org yg amik gmbr tuh," adik, buke mata bsr sket.."

hadei..aku mmg sengal pd hari ini...

 
At 4:15 PM, Anonymous Anonymous said...

wahahahahha!!! super sengal!! waahhaha..

(terubat ari tensenku dgn membaca post lawak..tak kire aku nk gelak gk sekuat2 ati!!!)

ohh mami!! sebbek tak kuar mami monster..wahahha :p

 
At 5:06 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

adegan ulang tayang:

*trapp*(bunyi tapak kasut) *trapp* *trapp* gedebukkkk...............
........................"oh mami"


[Ping reply]10sec..

-jep-

 
At 12:14 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

aku rasa nih mesti usha pakgad tuh kot..tu yg leka sampai jatuh pun tak sedar, aku rasa ko kena angau la zhu..pakgad tuh dah sapu minyak dagu kot kat ko time ko kluar lif kot..haha~

php aku bengong..

-gajah chan-

 

Post a Comment

<< Home


About

"itisjan03. From 2003, the friendship blooms into family. All the jokes, the memories, the happiness, the kindness, are shared for eternity. And here's the platform for this family to unite, and to care, with every available serenity"

Services

    Jangan sumbat atau sekat P2P saya!

ChatBox

Previous Posts