<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22707767\x26blogName\x3d:::+iTiSjAn03+-+InTeRnShIp+sToRy+:::\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itisjan03.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itisjan03.blogspot.com/\x26vt\x3d4886897831831432135', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


-webteam vs myteam-

setelah sekian lama menyepikan diri..mehla aku mengupdate blog nih..kehidupanku kat proton ni cm biasa la..pagiku masih lagi ditemani kicauan burung dan unggas rimba yg riang gembira..tapi agak kurang la skit jika dibandingakn dgn waktu awal dahulu..mungkin burung2 itu sudah busan melihat mukaku tiap2 ari..hehe..cuba menguatkan semangatku utk bertahan selama lebih kurang 2 bulan lagi..

sbnrnya nak citer pengalaman g main futsal ngan ofismate aku nih.Klu ikut plan asal, kitaorg sepatutnya main futsal 2 week ago..time tu aku nak balik umah..yeay!!x yah main..malas giler nak main sbnrnya..dah la x penah main.so, aku ader alasan utk tidak main futsal.tiba2 last minute..bosku memberitahu yg futsal ditunda disebabkan dia terpaksa menghadiri press conference utk af4..huhu..so,x de alasan utk x nak main..

ari jumaat ari tuh..lps abih keja terus kitaorg pun p la sport planet..main futsal..masa nak masuk tu tgk2 la org main futsal..cm best jer..hihu..cmner nak main ni..x reti pun..x penah main lak tu..adess..sepatutnya team kitaorg ader 10 orang, tapi last2 minute 3 org tarik diri..disebabkan masalah2 yg x dpt dielakkan..7 org jer main..ciputnya..x per lah..kerana semangat kesukanan, maka diteruskan juga..

maka start la main..3 pompuan n 4 laki..buat team 3-4..team A..aku,nik faris,abe n michelle..team B..bos,arry n damien.(eh..korang bukan kenal pun..hehe..x pela..abaikan).maka bermulalah perlawnan 'sengit' antara team A ngan team B. masing2 cuba mendapatkan bola dan menjaringkan gol sebanyak mungkin..15 minit main..aku dah pancit..mak oi..penatnya..terus terduduk di belakang pintu gol..padan muka..tu la..saper suh x bersukan..baru ku tau stamina ku dah berkurangan..serius lama x bersukan.."eleh liha..apa ni..muda2 dah x de stamina..cmner nak menang nih"..berlagak lak bos nih.."eleh..bos tu boleh la..tiap2 ari g gym..tgk badan pun dah jadi berketul2"..jawab dalam ati jer tu..hehe..ceh..cabar aku..x boleh jadi..pastu main la cm org giler..sepak bola pun x betul..kui2..cm nak gelak jer aku rasa. nak bagi kat team member..tapi g bagi kat team lawan lak..adess..bola dah depan pintu gol pun..x masuk jugak..miahaha..apa nak jadi ar...akhirnya separuh masa pertama tamat..aku berjaya menyumbat 2 gol..ni pun org kasi can sbb kesian..x kisah la..janji masuk gol..hehe

rest 5 minit..start la separuh masa kedua..kali ni team A-aku,bos,nik faris.team B-abe,michelle,damien ngn arry.semangat dah nak main ni..nak kalahkan team B..tgh2 seronok mengejar bola tu..tetiba terasa something wrong jer ngan kasut ni..lalu ku tunduk ke bawah..erk..tidak!!tapak kasutku nak tercabut..huhu.dah la kasut ni pinjam jojie punya..adess..kasut..time ni la plak buat hal..cmner nih..tetiba dpt idea.."kevin, i jadi goalkeeper la plak erk?" dgn alasan x yah lari byk sgt.."x boleh..u kena main..u x reti jaga gol..nnt kalah team kita"..erk.."cepat2..kejar bola tuh.."bos kejam..nak x nak terpaksa la main..kasut..sabar erk..nak tercabut pun tggu abih main dulu..main la tapi dgn kelajuan yg sgt minima..sambil mengkaver tapak kasut yg dah hampir2 tercabut..huhu..akibatnya aku gagal menjaring sbrg gol utk team aku..huhu..sedey..:(

walaupun penat tapi hepi sgt..kitaorg main giler2 jer..bukan serius pun..just utk team building..tendang2 jer bola tu..sungguh aku kaki bangku..bukan aku jer actually..arry ngan michelle pun cmtu..hehe..lps ni kitaorg akan berlatih bersungguh2..mana tau leh kalahkan myteam satu hari nnt..main 15 minit dah pancit, ader hati nak kalahkan myteam..muahaha..just joking..keputusannya..dua2 team menang..yahoo!!lps abih futsal..g la makan2..perut masing2 dah meminta..pastu g makan satay..bos banjer..semoga murah rezeki bos..lain kali belanja lagi bos!!


pastu balik umah..mlm tu sakit seluruh badan..sib baik esoknya weekend..tido x ingat dunia...



ni aku sertakan gamba webteam..yg akan melawan myteam nnt..haha...2 org x de..damien x mo join..michelle jadi jurugambar..tapi gamba ni agak blur skit..tapi boleh tgk jer kan..kevin,nurlin,arry,nik faris,aku n abe

ok lah..sekian utk kali ini..aku harus berundur kerana ader latihan memperkuatkan stamina plak nih..take care kawan2 suma..assalamualaikum..

-liha-

posted by Internship - IT/IS Jan 03 @ 4:59 PM,

28 Comments:

At 8:59 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

lama siot tak men futsal..

siyes sv ko ensem.. jeles aku.. aku tak se ensem tuh~

 
At 8:36 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

jme...yer la tuh..mmg betul sv ku..kevin zahri..fitness teacher utk af4 yg akan dtg nih..sbb tu la muka sama..sbb tu mmg dia
enol..dia mmg hensom pun..hehe

 
At 8:59 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

arkk kevin zahri....smlm time blk keje dgr kat radio era tang perkenalan cikgu2 af4 x sangka lak sv leha wahuahuahua

p/s:aku x tgk af n x nak amik pedulik pon, just x sangka sv mmb huhu


-jep-

 
At 9:12 AM, Blogger kakak said...

abg jep:nape perlu letak statement nieh--> p/s:aku x tgk af n x nak amik pedulik pon, just x sangka sv mmb huhu

 
At 9:17 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

haha..iyer jepp..smlm dia g interview kat radio era..busy giler skrg..masuk ofis pun kejap2..x de boss da kitaorg skrg nih..:)

 
At 9:57 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

macho siot sv ko...

-amin-

 
At 10:10 AM, Anonymous Anonymous said...

wallaweyy..sv liha = fitness af4?? *demm...*

tp actually..aku tak kenal pn. aku tgk..oo..takpe a tak kenal..bole diabaikan.

eh eh..aku rasa aku kenal dak yg blkg skali tuh...ala sape tuh..allah lupe lak nick die...demm..

jep..sape nick die?? fakap aku lupe..argh!!..

 
At 10:28 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

owh tesla? walopon firewall blok gamba tu tp aku dpt agak sape hahah sbb tesla keje satu dept ngan leha.

-jep-

 
At 10:54 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

eh, en sv ko tuh nnti g keje x?sbb aku rs af4 ni cm memerlukan komitmen sepenuh mase dr cikgu2..ke die amik cuti 4-5bln..?

tlg jwb kemusykilan aku ni..sekian time kasih

-zulboz-
~besau gler lengan sv leha~

 
At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said...

haa tesla..demmit asal aku lupe nama die..

 
At 12:34 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

adik..nik ahmad faris=tesla..skrg ni tgh mengikuti kursus fitness..mungkin akan jadi cm kevin satu hari nnt..haha

zulbo..sv ku cakap..kerja dia mostly every weekend jer..not everyday..so,dia x kan ambil cuti 4-5 bulan tapi akan half day setiap ari jumaat..aderkah terjawab soalan ko?

jme..muka dia byk gak ar kua majalah..model maa..

-liha-
(merangkap jurucakap fitness teacher af4)

 
At 5:45 PM, Anonymous Anonymous said...

loki?? nama tuh aku sll dgr tp aku rasa aku tak penah jumpe orgnye..

 
At 5:58 PM, Blogger Obefiend Weiland said...

KEvin Zahari? halg malaysian halg german?

say it isnt so

thats my schoolmate!!

 
At 6:00 PM, Blogger Obefiend Weiland said...

JAMIE

u are using my artwork without consent...... well me and Sayuti's artwork

please write a written permission first

HAHAHAHAHAHA

ego!

 
At 3:07 AM, Blogger Ainul Hafiz said...

>> Apa yang mahal pada BMW
>> Huruf W. Cuba tukarkan W ngan X. Jadi
>> BMX. Kan murah tu...


aku gelak baca part ni kol 3 pagi

 
At 9:05 AM, Blogger Ainul Hafiz said...

RnZ tak bayo gaji ko ke?

 
At 9:30 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

cek x abes process lg hahahahah, atleast 3 working days.

-jep-

 
At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said...

wahh...smpi effi pn mengomen kat sini?? muahaha~

pe nih jamie..tokey artwork da marah gune artwork tanpa consent nih???

effi..ko skulmate die ke?? ohh takper..ko pn bole gk jadik fitness teacher af4..muahaha

 
At 10:21 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

maafkan aku tak bisa memahami maksud marahmu,
membaca dan mengerti isi hatimu,
ampuni aku yang telah memasuki kehidupan kalian,
mencuba mencari celah dalam hatimu,
aku tau ku takkan bisa,
menjadi seperti yang engkau minta,
namun selama nafas berhembus,
aku kan mencuba

#harap maaf sbb aku tulis kat sini sbb tiba2 rasa nak tulis#

-dewa cinta-

 
At 10:44 AM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

hahahah off topic!!! menyimpang 180' hahahaahahaha


-jep-

 
At 11:22 AM, Blogger kakak said...

hadei...menghitung hari~

 
At 12:14 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

slumber paulie kutuk bos aku yer..dia warganegara ar..apa lak x de paspot..

-liha-

 
At 1:47 PM, Blogger kakak said...

ahaha..liha ngn bangga nyer post psl kevin..cik liha, kevin xde kat opis arinih ko wat per?

 
At 2:11 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

mm..aku buat apa erk zhu?aku dah btau ko kan..buat2 tanya lak..balik kang sekeh ko..

-liha-

 
At 2:31 PM, Blogger kakak said...

ewah,nk sekeh aku lak...jgn lupe cik liha,arini kad bank ko ade ngn aku..ngeh ngeh ngeh..(huish,zhu dah men ugut2 nieh..)

 
At 3:15 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

erk eleh zhu..ugut aku ngan kad bank lak..hee3..ala..comey2..zhu budak baik kan?x leh wat jahat..he3..sian anak kat umah tu..

 
At 5:27 PM, Blogger kakak said...

hehe..ye la cik liha,aku memain je la..aku kan bdk baik..hahaha..wes ko wat overtime lg ke arini?
aku best gle arini,bos banjer lagi.dah la smlm mkn free..hehe..jimat duit aku yg sengkek nih..

 
At 12:35 AM, Blogger Nic said...

kevin tu gi summit FF ke.. patutlee cam kenal..

 

Post a Comment

<< Home


About

"itisjan03. From 2003, the friendship blooms into family. All the jokes, the memories, the happiness, the kindness, are shared for eternity. And here's the platform for this family to unite, and to care, with every available serenity"

Services

    Jangan sumbat atau sekat P2P saya!

ChatBox

Previous Posts