<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22707767\x26blogName\x3d:::+iTiSjAn03+-+InTeRnShIp+sToRy+:::\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://itisjan03.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://itisjan03.blogspot.com/\x26vt\x3d4886897831831432135', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Futsal@Worldcup

Sempena kelengaian Blog nih selaras dengan Demam Piala Dunia yang melanda, pihak penganjur telah mem'book' dan merancang untuk mengelolakan Futsal bagi menceriakan sisa-sisa praktikal yang bakal berakhir tidak lama lagi. Selain itu juga, Futsal ini bermotifkan membina ikatan sepadu antara dak2 batch Jan03 ini. Insyaallah futsal ini akan disertai oleh dak2 engineering yang telah memulakan sessi prektikel mereka. Berikut adalam butiran mengenai program:

Tempat: The Cage, Endah Parade, Carrefour Bukit Jalil
Tarikh: Sabtu, 17 Jun 2006
Masa: 8.30 malam
Pakaian: Berkemban. (Bodo.. baju sukan aaa!!)

Marilah beramai-ramai menjayakan hasrat suci Kementerian Belia dan Sukan. Belia Benci Dadah! Sebarang pertanyaan boleh diajukan pada saudara Shairazi - 016 630 5242

Sekian,

Hasbullah Awang
(Jaringan dilakukan oleh Rio Ferdinand. Ya, Rio Ferdinand menjadikan kedudukan England 1 Germany 0, Rio Ferdinand...)


P/S: Mok.. dah inform awal2 nih..




posted by Ainul Hafiz @ 11:59 AM,

20 Comments:

At 2:16 PM, Blogger MK said...

baper ringgit bajet? sorang tolong kira..

-sewa futsal
-minyak keter
-makan
-misc

tq..

 
At 2:48 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

cibai nak main pon berkira sampai begitu.. target 20 orang.. kalo tercapai kos bermain rm 7 sorang.. (sbb men 2 jam).. minyak keter makan lain2 sume kire sendiri..

 
At 3:00 PM, Blogger MK said...

7 kalo cukup 20..hmm..

ok kot..

 
At 3:36 PM, Blogger Internship - IT/IS Jan 03 said...

portugal vs iran kol 9 aku rasa aku x men kot

-jep-

 
At 4:31 PM, Blogger MK said...

sape2 leh provide map, instructions etc...preferably directions from shah alam to that place..

 
At 4:57 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

http://www.kesas.com.my/LSA_R.htm



from Shah Alam, masuk Lebuhraya KESAS, kuar kat Exit Sri Petaling, kalo ko tengok dalam map kat Legend Interchanges tuh, Indah Parade betul2 sebelah exit.

 
At 5:00 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

silap.. exit bukit Jalil

 
At 7:21 PM, Blogger MK said...

aku rasa cam tk pegi je kali nih..sean nk gi aquaria lak..hihi..len aa kalo ade org dekat2 shah alam ni sanggup singgah jap kat seksyen 8 nih nk amik aku..hehe

 
At 8:29 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

/me kecewa sekali lagi tak pat tengok Mok beraksi...

 
At 8:02 AM, Blogger MK said...

siyes aku agak keciwa..tapi geng2 atuk/kupang ape dko kat shah alam kan? hang tolong la tny kot2 depa nk pi ke tk..kalo ade tmpt kosong ke ape ke, aku nk tumpang..huhu

 
At 10:28 AM, Blogger Ainul Hafiz said...

malam ni? malam esok arrr.. insyaallah ramai

 
At 11:27 AM, Blogger MK said...

ramai..

:((

 
At 12:15 PM, Anonymous Anonymous said...

kamon mok!!! nek lrt dr shah alam..turun kat bts...pastu nnt enol amek..heh heh heh ~ :p

 
At 3:00 PM, Blogger MK said...

aku try konpem ngan jakas..

aku tk contact die laie..tp buse ckp die cm interested..

pray for me..

 
At 2:59 PM, Blogger MK said...

yey..aku sakit kaki..

tk warm up a nih..

cipan..leg cramp..leg cramp..adehhhh

 
At 7:41 PM, Anonymous Anonymous said...

haha.. disaster reports :

1) adek - leg aches, scratch at knee.
2) enoll - sprained ankle
3) gomok - leg cramp, aching body.

add more..add more..

p/s: this is the result of lack of exercises among itisjan03 men.

No wonder not much itisjan03 hate exercizing. lol!!

 
At 10:00 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

Hey.. aku sprain ankle bukan sebab tak eksesais ok? aku still men bola ngan dak2 kecik kat taman umah aku.. macam amin cite die men badminton dengan budak2 kat umah die.. hohohoho~ aku sprain time tuh kejadiannye begini:

Datok bawak bola.. tadek sape nak blok... pastu die nak rembat... aku pon hulur kaki kanan aku untuk menghalang bola tuh... datok rembat bola.. kena kaki kanan... tapi kaki kanan aku ok jek.. sebaliknye kaki kiri aku yang on the ground tuh lak tetibe cam tersentak (and aku rase cam ade dengar bunyi sket time tuh).. mula2 aku nak sambung men.. aku swap jadi keeper.. tapi pastu nak jalan2 pon susah.. terus aku mintak tukar.. aidil masuk ganti aku...

dah rest2 lepas tu.. aku degil gak.. nak gak main.. hampanya.. performance pastu sangat2 buruk.. macam ape ntah main...

kesimpulannya, aku masih fit.

 
At 10:02 PM, Blogger Ainul Hafiz said...

Oh.. Next Futsal in 2 weeks time, time tu scholar dah masuk buat anak-anak Petronas dan juga Mara... kepada yang tak dapat hadir hari tu seperti Jep dan Gajah, mahupun yang hadir lewat seperti Enchik A... bersiap siaga!!!

/me teruja Sean pon turun main gak... Sean leh buat 360... siot tol.. aku dah takleh buat skill tuh~

 
At 9:14 AM, Blogger Ainul Hafiz said...

menanti kehadiran kembali Genarro "Azhari" Gattusso...

 
At 9:18 AM, Blogger MK said...

kene beli kasut..

 

Post a Comment

<< Home


About

"itisjan03. From 2003, the friendship blooms into family. All the jokes, the memories, the happiness, the kindness, are shared for eternity. And here's the platform for this family to unite, and to care, with every available serenity"

Services

    Jangan sumbat atau sekat P2P saya!

ChatBox

Previous Posts